دوربین ورزشی GoPro Hero 8 Black
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

خرید دوربین گوپرو ارزان GoPro جدیدترین دوربین خود را Hero 8 Black معرفی کرده است. این دوربین جدید ورزشی مجهز به لنز دیجیتال و حالت های عکسبرداری جدید است.

به دنبال انتشار تیزر هفته گذشته ، GoPro طبق برنامه ریزی شده رسما از جدیدترین محصول خود Hero 8 Black رونمایی کرد. این دوربین جدید ورزشی از فناوری های جدیدی همچون تثبیت کننده تصویر Hypersmooth 2.0 ، نور مدولار ، میکروفون و لوازم جانبی نمایشگر ، یک پایه یکپارچه و از همه مهمتر - لنز دیجیتال بهره می برد. با توجه به ویژگی های Hero8 Black ، مشخص است که GoPro تحت فشار رقبایی مانند DJI Osmo Action قرار دارد. به همین دلیل ، این شرکت سعی کرده محصولات کاملاً رقابتی را با دستان پر به بازار عرضه کند.

در نگاه اول ، ظاهر دوربین جدید GoPro به نظر Hero 7 Black است. اما این شباهت فقط آشکار است؛ زیرا وزن Hero 8 Black حدود 14٪ سبکتر است. GoPro Hero8 Black به پایه جمع شونده و میکروفون داخلی نیز مجهز است. این دوربین جدید ضد آب است و می تواند تا عمق 10 متری غوطه ور شود. مشخصات اصلی Hero 8 Black بسیار شبیه به مدل قبلی است و باید به توانایی ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ، ضبط 1080 با سرعت 240 فریم در ثانیه و قابلیت ضبط با 12 مگاپیکسل اشاره کرد.

بزرگترین پیشرفت محصول جدید GoPro در بخش نرم افزار است. از ویژگی های جدید می توان به تثبیت کننده تصویر جدیدی به نام Hypersmooth 2.0 ، قابلیت پخش ویدئو با کیفیت 1080p و حالت عکسبرداری LiveBrust اشاره کرد که قبل از فشار دادن دکمه شاتر می تواند در عرض 1.5 ثانیه تا 90 عکس طول بکشد. دیجیتال با قابلیت برش تصویر و ایجاد سه نوع تصویر Wide ، Linear و Narrow و در آخر یک حالت خاص به نام Nightlaps که به کاربر اجازه می دهد از صبح تا شب به عنوان تایم لپس با کیفیت 4k ، 2K ، 1440 و 1080 ضبط کند. Hero8 Black GoPro محدود به تغییرات نرم افزاری نیست. این دوربین حالت عکسبرداری جدیدی به نام حالت انبساط دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا میکروفون اضافی و نور LED و نمایشگر خارجی را به ریموت متصل کند.

از ویژگی های نسخه پایه دوربین جدید GoPro که Media Mode نام دارد ، میکروفون داخلی ، پورت USB Type-C ، جک میکروفون 3.5 میلی متری ، پورت HDMI و دو پایه کفش سرد برای عملکردهای مختلف است. با پایه های کفش سرد ، امکان نصب هر وسیله جانبی متناسب با این پایه ها بر روی دوربین وجود دارد. GoPro همچنین دارای یک نمایشگر خارجی چرخشی 1.9 اینچی برای دوربین است که برای افرادی که به وبلاگ های ویدیویی علاقه مند هستند مناسب است. علاوه بر Hero8 Black ، سیستم روشنایی ضد آب LED نیز موجود است ، بنابراین می توانید با این دوربین حتی در شرایط کم نور نیز فیلم ضبط کنید.





:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: